برگزاری نشست هم اندیشی روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی با حضور برخط معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۸ کد : ۷۱۶۳۸ اخبار شیرپوینت اسلایدر اخبار
تعداد بازدید:۹۱۹
برگزاری نشست هم اندیشی روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی با حضور برخط معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی

نشست هم اندیشی روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی با حضور برخط معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی، در این جلسه که با حضور جمعی از کارشناسان روابط عمومی مراکز آموزش علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی  و معاون علمی  این دانشگاه برگزار شد،  حسین غفاری که به صورت مجازی و برخط در این جلسه حضور داشت، طی سخنانی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر گفت:  با توجه به پیش رو بودن آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی (تکمیل ظرفیت بهمن ماه 1402 )،  مسئولان روابط عمومی مراکز آموزش علمی کاربردی می بایست  از ظرفیت های اطلاع رسانی  به نحو احسن استفاده کنند.

وی افزود: عضویت تمام کارکنان، مدرسان و دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در پیام رسان بله جهت اطلاع رسانی یکپارچه و استفاده بهینه از این پیام رسان مورد انتظار است.

غفاری تصریح کرد: استفاده موثر از فضای مجازی به صورت استوری و تهیه موشن گرافی توسط مراکز آموزش علمی کاربردی در انجام تبلیغات پذیرش دانشجو از عوامل تاثیر گذار دراطلاع رسانی و تبلیغات  است.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه یاد آور شد: تهیه کلیپ های چند دقیقه ای کار آفرینان دانش آموخته دانشگاه جامع علمی کاربردی و هم چنین استفاده از ظرفیت صدا و سیما ازدیگر موارد حائز اهمیت در انجام تبلغات پذیرش دانشجو می باشد.

در ادامه این جلسه، معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی بر استفاده از ظرفیت افراد ذی نفوذ و تاثیر گذار، پویش هر کارمند، هر مدرس و هر دانشجو یک رسانه و استفاده از پتانسیل های هنرمندان در انعکاس موضوع پذیرش دانشجو تاکید کرد.

جواد صدیقی لیقوان افزود: مصاحبه روسای مراکز  آموزشی با نشریات و مطبوعات در راستای تربیت نیروهای مهارتی و کارآفرین، درج پوستر پذیرش دانشجو در فضای مجازی و هم چنین  ارسال روزانه گزارش اقدامات انجام شده در راستای تبلیغات پذیرش به مسئول روابط عمومی واحد استانی می بایست توسط مسئولان روابط عمومی مراکز آموزش علمی کاربردی انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از طرح های مبتکرانه و خلاقانه، برگزاری نشست خبری با موضوع تبیین اهداف مهارتی دانشگاه و ارسال پیامک انبوه توسط مراکز آموزشی در جذب حداکثری دانشجو نقش بسزایی دارد.

شایان ذکر است در این جلسه، موارد و مسائل مرتبط با تبلیغات پذیرش دانشجو مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.