اطلاعیه اصلاح درخواست تدریس

اطلاعیه اصلاح درخواست تدریس

۱۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۰ کد : ۴۰۴۸۵ اخبار شیرپوینت اسلایدر اخبار
تعداد بازدید:۶۲۸
اطلاعیه اصلاح درخواست تدریس
اطلاعیه اصلاح درخواست تدریس

باسمه تعالی

 اطلاعیه اصلاح درخواست تدریس

متقاضیان اخذ مجوز تدریس فراخوان شهریور 97 که درخواست آنها در سامانه جامع آموزشی دانشگاه، رد نشده است، می­بایست حداکثر تا پایان روز جمعه، مورخ 20/07/97، نسبت به ویرایش و اصلاح اطلاعات خود در سامانه، طبق موارد ذیل، اقدام نمایند:

  1. متقاضیانی که در حال حاضر، دانشجوی مقطع دکتری هستند، می­بایست از بارگذاری کارت دانشجویی، گواهی موفقیت در آزمون جامع، برگه دفاع از رساله و سایر مستندات از این نوع، به جای مدرک تحصیلی خودداری نموده و چنانچه یکی از این موارد را در سامانه بارگذاری کرده­اند، نسبت به حذف آن و بارگذاری مدرک کارشناسی ارشد خود، اقدام نمایند. آخرین مقطع این دسته از متقاضیان، کارشناسی ارشد است.
  2. متقاضیانی که معدل خود را به صورت A, B, C, D در سامانه درج نموده­اند، می­بایست با مراجعه به سامانه، نسبت به اصلاح آن، به صورت معدل عددی، اقدام نمایند.
  3. سوابق آموزشی متقاضی، مختص سابقه تدریس در آموزش عالی است؛ از این رو، صرفا متقاضیانی سابقه تدریس خواهند داشت که حداقل 3 سال با مدرک کارشناسی ارشد یا 2 سال با مدرک دکتری، در یکی از مراکز آموزش عالی، تدریس نموده باشند. این دسته از متقاضیان، می­بایست نسبت به بارگذاری گواهی تدریس یا ابلاغیه خود، در قالب فایل PDF در سامانه، اقدام نمایند.
  4. سوابق کاری متقاضی، می­بایست کاملا مرتبط با حوزه تخصصی وی باشد. متقاضیانی که حداقل 3 سال با مدرک کارشناسی ارشد یا 2 سال با مدرک دکتری، در شغل مرتبط با رشته تحصیلی خود، دارای تجربه کاری باشند، می­بایست نسبت به بارگذاری حکم کارگزینی یا گواهی اشتغالی که در آن، سمت متقاضی، مدت اشتغال وی نام و آدرس دقیق محل اشتغال، درج شده باشد، اقدام نمایند.
  5. تاریخ تولد متقاضی، می­بایست بعد از 01/10/1327 و قبل از 01/10/1369 باشد. چنانچه در هر مرحله از فرآیند فراخوان، عدم احراز این شرط، مشخص شود، متقاضی از چرخه فراخوان حذف خواهد شد. از این رو، متقاضیانی که شرط مذکور، در مورد آنها، صدق نمی­کند، می­بایست از ادامه فراخوان انصراف داده و در صورت تائید اولیه، از پرداخت وجه، خودداری نمایند.
  6. مسئولیت کنترل این موضوع که، تخصص متقاضی، جز تخصص­های مورد نیاز استان باشد، بر عهده خود متقاضی است. هر متقاضی، می­بایست با مراجعه به لیست تخصص­های مورد نیاز استان، که در فراخوان آمده بود، نسبت به بررسی موضوع، اقدام نماید.
  7. متقاضیانی که تمامی شرایط مندرج در فراخوان را رعایت نموده­اند، می­بایست بلافاصله بعد از تایید اولیه درخواست آنها در سامانه، نسبت به پرداخت هزینه بررسی پرونده، از طریق مراجعه به سامانه محل ثبت درخواست و ورود به پروفایل کاربری خود (ثبت و ویرایش درخواست تدریس)، نسبت به پرداخت الکترونیکی هزینه اقدام نمایند.

با توجه به محدودیت زمانی مقرر، مسئولیت عدم رعایت موارد فوق، بر عهده متقاضی خواهد بود.

دانشگاه جامع علمی کاربردی

 


لینک دانلود فایل