Aryanic
صفحه اصلي > قابل توجه مدرسین محترم علمی کاربردی 

قابل توجه مدرسین محترم علمی کاربردی

 
 

قابل توجه مدرسین محترم علمی کاربردی

با سلام و احترام؛

                به منظور شفاف­سازی مراحل کاری و تسریع امور در جهت خدمات­رسانی هرچه بهتر به مدرسین محترم، مراحل کاری مرتبط با بیشترین مراجعات مدرسین به واحد استانی، به شرح ذیل اعلام می­گردد:

 

الف) مدرس کلمه عبور ورود به سامانه جامع آموزشی دانشگاه را مفقود کرده است:

بازیابی کلمه عبور ورود به سیستم، تنها توسط حساب کاربری رئیس مرکز آموزشی امکان­پذیر است که مجوز تدریس مدرس مورد نظر، به درخواست آن مرکز صادر شده است. بنابراین مدرس در صورت بروز چنین مشکلی، می­بایست با مراجعه به مرکز آموزش مربوطه، نسبت به حل مشکل، اقدام نماید.

 

ب) مدرس رمز ورود به سامانه را دارد. همچنین به آدرس پست الکترونیکی خود که در سامانه ثبت کرده است نیز دسترسی دارد؛ اما رمز دوم سامانه، که برای ثبت نمرات و تائید یا رد دروس تخصیص یافته مورد نیاز است را مفقود کرده است:

1-       مدرس می­بایست بعد از مراجعه به سامانه جامع آموزشی دانشگاه، به حساب کاربری خود وارد شود.

2-      در پایین صفحه اصلی حساب کاربری خود، روی کلید "رمز دوم" کلیک نماید.

3-      با مراجعه به پست الکترونیکی خود، رمز دوم جدید را دریافت کند.

تذکر: احتمال دارد ایمیل حاوی رمز دوم، در پوشه spam درون پست الکترونیکی مدرس، قرار گرفته باشد.

 

ج) مدرس به هر دلیلی نیاز دارد تا آدرس پست الکترونیکی و/یا شماره تلفن همراه خود را که در سامانه ثبت کرده است، تغییر دهد:

1-       مدرس می­بایست در ساعات کاری (8 صبح تا 16 عصر) یکی از روزهای شنبه تا سه شنبه هر هفته، با مراجعه به واحد استانی دانشگاه، درخواست کتبی خود، مبنی بر نیاز به تغییر آدرس پست الکترونیکی و/یا شماره تلفن همراه  را به دبیرخانه واحد استانی ارائه نموده و شماره­ ثبت درخواست خود را از دبیرخانه دریافت نماید.

تذکر: مدرسین ساکن در شهرستان­ها، می­توانند در بازه زمانی اعلام شده، درخواست کتبی خود را به مرکز آموزش علمی کاربردی مستقر در آن شهرستان تحویل نمایند تا از طریق سامانه مکاتبات اداری چارگون، به واحد استانی ارسال گردد.

2-      واحد استانی بین ساعات 8 تا 10 صبح روزهای چهارشنبه هر هفته، درخواست­های واصله در آن هفته را بررسی نموده و امکان ویرایش پست الکترونیک و/یا شماره تلفن همراه مدرسین درخواست کننده را، در سامانه فراهم می­نماید.

3-      مدرسینی که درخواست خود را در بازه زمانی تعیین شده به واحد استانی ارسال نموده باشند، می­بایست در فاصله ساعت 10 تا 12 روز چهارشنبه همان هفته، با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه، نسبت به انجام چرخه کاری "تکمیل مشخصات" اقدام نماید.

تذکر 1: کلید "تکمیل مشخصات"، اولین گزینه در منوی سمت راست صفحه اصلی حساب کاربری در سامانه است.

تذکر 2: در اولین قدم از مراحل تکمیل مشخصات، سیستم، آدرس پست الکترونیک و شماره تلفن همراه مدرس را دریافت نموده و از طریق ارسال ایمیل و پیام کوتاه، نسبت به اعتبارسنجی آنها اقدام می­نماید. از این رو، می­بایست در ورود این اطلاعات، نهایت دقت به عمل آید.

تذکر 3: کد اعتبارسنجی پست الکترونیک، ممکن است در پوشه spam در پست الکترونیک مدرس قرار گرفته باشد.

تذکر 4: چرخه "تکمیل مشخصات"، می­بایست به طور کامل انجام گیرد. مراحل چرخه "تکمیل مشخصات"، پس از فشردن کلید "تائید نهائی و ارسال به واحد استانی"، کامل می­گردد.

4-      تغییرات درخواستی مدرسینی که مراحل 1 و 3 را با موفقیت به انجام رسانیده باشند، بعد از ساعت 14 روز چهارشنبه همان هفته، توسط واحد استانی در سامانه ثبت می­گردد.

 

د) مدرس تمایل دارد مدرک تحصیلی جدید و یا مجوز تدریس جدید صادر شده از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (ویژه مدرسین گروه معارف) خود را در سامانه بارگذاری نماید:

مدرس ­می­بایست بین ساعات 8 تا 10 صبح روزهای چهارشنبه هر هفته، با در دست داشتن اصل و رونوشت مدرک تحصیلی یا مجوز تدریس خود، به دفتر امور مدرسین واحد استانی دانشگاه مراجعه نماید. واحد استانی پس از بررسی مدارک دریافتی و انجام استعلامات لازم، امکان افزودن و یا ویرایش مدرک تحصیلی یا مجوز تدریس را در سامانه، برای مدرس درخواست کننده، فراهم خواهد نمود.

 

در پایان خاطر نشان می­گردد به دلیل حجم بالای مراجعات و کثرت درخواست­های واصله، انجام خدمات مشروحه فوق، فقط در زمان­های ذکر شده و با رعایت مراحل بیان شده، مقدور خواهند بود.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
   دانلود فایل : قابل توجه - مدرسین علمی کاربردی.pdf           حجم فایل 41 KB